Superhelg!

Denna helg har vart helt fantastisk och än är den inte slut!

I fredagskväll efter jobbet var jag hos mamma och myste lite, sedan åkte jag hem och gjorde mat...
Efter detta kom Angelica som skulle sova hos mig då vi tidigt på lördagmorgon skulle med bussen till stan för en innebandykonferens/ledarkickoff ihop med klubbens styrelse och ledare. 

På lördag morgon flög vi upp och iväg till bussen som tog oss till Göteborg! 
Väl framme på hotell Scandic Krown samlades vi i konferensrummet och drog igång kickoffen! 
Timmarna flög iväg och vi hade superroligt och löste frågetecken inför kommande säsongen.
Vi bjöds på både lunch, middag och jag njöt till fullo! 
Det är så himla roligt att kunna spendera en hel helg med de människor man tycker mycket om och för intresset man brinner för!!! 

På kvällen fick vi "fritid" och fick göra vad vi ville så de allra flesta höll sig på hotellet och umgicks! 
Jag och Angelica fick dela rum och beslutade oss inte allt för sent att gå och lägga oss för att kolla in Rambo 3 som gick på tv.

Idag vaknade vi tidigt och åt frukost klockan 8, hotellfrukost är ju så himla superlyxigt! Efter detta samlades vi återigen i konferensrummet och avslutade våra möten.
Helgen avslutades självklart på bästa sätt med en god lunch! 

Nu ligger jag på en bänk i Mimers Hallen och lyssnar på musik. 16:45 drar en mycket spännande innebandymatch igång ovh den väntar vi nu in!!!!
Angelica sitter intill och gör scheman! 
Hon är så sjukt duktig, önskar jag kunde göra sånt lika bra som hon kan!


Nu skall jag återgå till musiken och vila lite.... Bye bye bloggen och hej R Kelly 😍

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack för en helt fantastisk helg! <3
Har varit helt underbart :* <3

2014-09-24 @ 00:19:22
URL: http://angiestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu