Slutat för dagen!

Länge sedan jag bloggade nu.... Ovanligt va?

Fick i alla fall för mig att skriva ett inlägg nu.... Känns superkonstigt!
Har funderat på att dra igång bloggen på allvar, dock vet jag inte om jag är tillräckligt motiverad eller "saftig" (alltså att folk ska orka läsa skiten) HAHA :P

Nu väntar jag på min fina underbara älskade Angelica, vi skall äta middag ihop ute på någon restaurang här i Kungälv, dock bad hon mig välja - vilket innebär ÅÅÅÅNGEST - vad skall jag väljaaaaa?!!! Det skall i alla fall bli supermysigt när vi bestämt vart vi ska, haha!
Något av det BÄSTA jag vet är att spendera tid med mina bästa vänner, i LÖÖÖÖV it! <3


Puss Ronjis!



 

Kommentarer
Postat av: Angelica Almqvist

Woho! Så mysig kväll vi hade <3

Svar: Det hade vi verkligen! ❤️
Mysrump

2014-03-07 @ 12:51:23
URL: http://angiestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu