Bloggtiiiime

Idag eller rättare sagt nu är det dags att blogga! 😊

Idag är det tantdag, vilket innebär att jag träffar Angelica och Ylva för fika och mys! 

Vi startade dagens träff på Tant Rut i Kungälv, där Angelica och jag åt varsin sallad, tog en kaffe och kladdkaka medans Ylva åt kakor! 😊👍

Efter detta åkte vi hem till mig och hämtade grillsaker för att sedan åka till Ylva och hämta lilla Zelda! ❤️


När Zelda var hämtad åkte vi vidare mot handling och maxi, här köpte vi kött och godsaker till vår grillning! 


Nu är vi påväg ut mot havet (Instön) där vi skall grilla och gotta oss!!!! 😍

Ciaaaoooooo! ✌️

Kommentarer
Postat av: Angie

Älskar att vi är så otroligt seriösa hela tiden ;)

Men tack för en fantastisk dag, med massa roliga skratt. Tror jag har förlängt mitt liv med hur många år som helst :) <3

2014-08-05 @ 20:35:37
URL: http://angiestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu