Trött

Idag är jag trött, nästan stendö... 
Har jobbat mina standard 8 timmar per vardag och direkt efter jobbet åkte jag för att träffa Angelica för att träna! 

Väl vid Sportlife så vände vi då stället var överfullt av folk, bestämde oss istället för att ta en promenad. 
Vi gick och babblade på och som vanligt var det trevligt och tiden flög!
Promenaden tog cirkus 40 minuter och jag var bra seg i benen efteråt! (Gick i vanliga skor som dessutom varken har dämpning eller hel sula)

Efteråt tog jag mig hem till pappa (där jag är ännu) för att fira min lillebror som nyss fyllt 11 år.
Här fick jag våfflor och kaffe, det kan jag definitivt säga var  NÖDVÄNDIGT...

Snart skall jag dra mig härifrån och hem till min älskling för att äta lite mat (riktig mat som man blir mätt på) och för att se på film och slappa.

Blir tidigt upp imon då det är frukostmöte med chefen och praktikanten, KUL! 😁

Bye bye folk!

Från promenixen med min fina vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu