Sjuuuuuuuk 😱

Hej vÀrlden, hÀr kommer ett seeent inlÀgg.

Idag har jag varit hemma frÄn jobbet, Àr sjuk! :(
Det Àr sÄ himla trÄkigt att bara ligga hemma och göra ingenting, jag blir sÄ galet rastlös eftersom det stÀndigt finns saker att göra.

Jag har fÄtt den dÀr förkylningen alla pratar om att alla har... MÄste t.ex öppna munnen för att kunna andas, anvÀnda mÀÀÀÀngder av nÀsspray och sova större delen av tiden.
Har Àtit vÀldigt dÄligt bÄde igÄr och idag, dricker dock mer och som tur Àr brukar ju det vara det man behöver medt (vÀtska alltsÄ).

Till min förvÄning har min underbara och Àlskade kissemiss Sockan oxÄ varit hÀngig och sjuk idag, han Àr iskall om nos och tassar men brÀnnhet i resten av kroppen, detta resulterade i att katten som aldrig ligger still sov tÀtt intill mig under 3 hela timmar idag, i mÀngder av olika stÀllningar dessutom!

Anyway, dags att sova igen dÄ jag aldrig verkar bli nÄgot annat Àn vad jag Àr - trött.
Förmodligen blir det att stanna hemma frÄn jobbet imorgon oxÄ...

Kram pÄ er!

Ps. LÀgger in bilder hÀr nedan pÄ nÄgra av Sockans sovstÀllningar
Ds. Zzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu