Sämst som vanligt

Hej hopp i lingonskogen, har fått meddelande av en kär vän att jag är kass på att uppdatera bloggen... Har ingen aning om vad hon pratar om och jag loooovar att jag inte kommer avslöja att det är du Angelica ;) Sedan mitt senaste blogginlägg har jag hunnit med määääängder av grejer, orkar dock inte försöka komma ihåg allt nu då jag är sjuk och huvudet är segt som kola! Tänkte däremot lägga upp lite bilder från vad jag har roat mig med! Kan däremot nämna att jag blev bjuden på bio av min älskade Marie - snabba cash 3, dagen innan premiären och filmen var sjukt bra, låååååååååååångt över mina förväntningar - TACK! :* Idag har jag legat i sängen halva dagen, hade ingen ork att kliva upp (tur då att man var ledig). Efter många om och men tog jag mig upp och bestämde mig för att åka till Ica och köpa nässpray (vilket var sjukt nödvändigt).. Tog mig sedan därifrån till min kära Angelica, hos henne drack vi kaffe och smaskade på citronsorbet - mmmmh!! När vi hade fikat färdigt tog vi oss vidare till City Gross och även en sväng till fotbollsplanen för att kolla på när min lillebror spelade fotboll, han är så duktig! Efter detta körde jag hem henne (hon skulle vidare till sin pöjk) och jag åkte hem till min mamma en sväng. Hon bjöd på en kopp the och mackor! Nu ligger jag invirad som en korv i mitt täcke, i soffan och nu även bloggar!! Tror dock att det är VÄÄÄLDIGT dags att gå och lägga sig, för jag mår inte super direkt ;) GODNATT världen och nu fick du ett blogginlägg Angiiiiiie ;) Skall försöka skärpa mig! :*

Kommentarer
Postat av: Angelica Almqvist

Hahahahahahahaha, nu är inte bilden på oss först XD
Men fina gumman, hoppas du kryar på dig och jag ska sluta tjata om bloggandet :* <3

Svar: Fast det är bra att du tjatar, ger ju mig tänker att jag måste prestera! ;) :*
Mysrump

2013-09-01 @ 22:41:39
URL: http://angiestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu