Glad tjej!

Ligger nu i soffan hemma hos min fina fina vän Marie! 
Vi ska hitta på lite skojigheter nu, göra glögg och baka en himla massa. 
Skall bli superduper himla skoj!! 

Hoppas att jag kommer kunna skärpa mig nu framöver med bloggandet... Är flera av mina vänner som klagar på att jag är så kass på att göra inlägg, haha! 

Var ute och fotade lite häromdagen, till Maries nya header på hennes blogg ( www.finest.se/mariec ) 
Ni kan väl kolla och ge mig lite feedback?

Tog en bild som blev min absoluta favorit, den ramade jag in och gav henne i present. Hon blev JÄTTEGLAD!

Nu måste jag sticka, glöggandet väntar!
 
😘




Kommentarer
Postat av: Angelica Almqvist

Woho, hon bloggar! :)

En väldigt fin bild tycker jag! Du är en mycket duktig fotograf och jag skulle gärna kunna tänka mig en fotosession med dig ute i höstnaturen när du har tid! <3

Svar: Klart vi skall ha en fotosession du och jag, hade varit roligtn tack för de fina kommentarerna, blir rörd! <3
Mysrump

2013-09-29 @ 16:39:21
URL: http://angiestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu