Gaddamnit im tired!

Den här dagen har nu kommit mot sitt slut och det är alldeles strax dags för mig att krypa till sängs. Idag har jag hunnit med mycket, klockan ringde nämligen 06:15 idag. Då det var ett Gekåsbesök på listan så FLÖG jag upp ur sängen och i mina kläder!! Åkte och hämtade min fina vän Carro och vi begav oss.. 08:25 är vi parkerade och klara, påväg med en kundvagn in i butiken, skooooooojigt! Vi handlade, och handlade, och handlade, och handlade...... Sedan plockade vi ur den överfyllda vagnen mer och mer..... Tillslut fanns inget kvar förutom än det viktigaste... Handlade idag till mig själv, min mammis, min Angelica och mina syskon. Köpte dessutom världens snyggaste resväska inför min kommande Londonresa, GISSA om mamma blev avundsjuk? Imon är det åter till jobbet (jippiiiiie), efterråt skall jag direkt till Sportlife och träna med Angelica och efter det blir det en visit hos Pappis för att fira att min fina lillebror precis fyllt 11 år! Nä, nu måste jag som sagt gå och lägga mig. Sovgott alla fina människor där ute, Pusssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu