STRESSIGT MEN KUL

Tjollahopp,

Idag har jag varit på en kurs med jobbet, vi lyssnade på en föreläsare som heter Kicki Eldh.
Den här tjejen Kicki är fantastisk, hon är allt ifrån ROLIG till super seriös och tappar aldrig ens uppmärksamhet.
Det tycker jag är ovanligt.... att en föreläsare inte tappar åskådaren för ens en sekund.

Ni kan läsa lite om Kicki och hennes sätt att tänka på här :

http://www.aoimage.se/

Anyway, om exakt en vecka fyller jag 20 år och i helgen vankas det släktkalas.
Det skall bli superskoj samtidigt som det är galet stressigt att hinna fixa allt som skall fixas tills dess!
Tur att jag har de föräldrarna som jag har, de hjälper till med förberedelserna som jag själv vet att jag inte kommer att hinna med.
Vilket är rätt många!

Imorgon vankas det jobb, möte, barnpassning, brödbak, tårtbak och säkerligen något mer!
Det skall bli fantastiskt roligt och SÄÄÄKERT mängder av stress, men vad gör det?
Allt är värt det i slutändan!!!!

God natt världen, puuuuuuuussar!

Kommentarer
Postat av: Angelica Almqvist

<3

2013-11-29 @ 12:15:05
URL: http://angiestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu