När inte ord räcker..

I svåra tider kan det ibland vara så att ord inte räcker till att skapa det budskap man vill få fram.
Så är det just nu, har en vän som ligger mig nära om hjärtat som just nu går igenom något väldigt svårt.

I dessa tillfällen känner jag själv att saker man försöker beskriva kommer ut fel,
man menar en grej men det kommer ut som något annat.
Man vill så gärna visa, säga, få det rätt - men det är inte alltid så lätt när ord inte räcker
till och man inte är vid personens sida.

Jag är en sådan person som alltid sätter andra personers välmående framför mitt eget, det gör att det många gånger är saker som tar väldigt hårt på mig fastän jag inte är inblandad i det som sker. I tillfällen som dessa mår jag så sjukt dåligt av att veta att min fina, underbara, härliga vän är ledsen och jag faktiskt inte kan göra så mycket för tillfället för att få henne att må bättre. Man är ju inte mer än människa och jag gör mitt bästa, allt är bäst när alla är glada.

Har precis kommit fram till att en blogg, kanske egentligen är ett bra ställe att ventilera känslor på... Är inte speciellt bra på att blogga, gör det och glömmer av, gör det ännu en gång 3 veckor senare och så fortsätter det. Dock kanske detta är ett bra ställe att göra sig av med allt man inte vill ha kvar i huvudet men ändå måste få ur sig på nåt sätt? ÄÄÄSCH vad jag svamlar, ursäkta mig :P

Nu är det iallafall dags att lägga sig, har en LÅNG och FULLSMOCKAD vecka framför mig.

Nattinatt världen! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu