Blessed!

Måste bara säga det att jag har de mest fantastiska vännerna man kan hitta. Alla är speciella och alldeles underbara på sina egna sätt. Det bästa med mina vänner är att de skiljer sig ifrån mängden på många olika sätt, deras personligheter är helt fantasstiska! Min ena vän t.ex är Marie, henne har jag skrivit om tidigare här i bloggen. Hon har 2 barn, jobbar på Coop och är en av de mest underbaraste människorna jag känner! Hon utstrålar en levnadslust, glädje och klokhet. Jag har lärt mig så mycket av henne. Hon är en fantastisk mamma till sina barn, lagar vansinnigt god mat och har ett enormt hjärta! Många kallar sina vänner för sina syskon, men jag kan helt ärligt säga att hon är en av mina absolut bästa vänner & känns som min "syster" - Marie är helt FANTASTISK! Besök GÄRNA hennes blogg, den är fylld med mängder av variationer, riktigt rolig att läsa! www.finest.se/mariec
En annan av mina underbara vänner är Angelica. Hon är en glad, väldigt smart och go tjej med härlig humor! När en dag känns grå förvandlar hon den lätt till klarblå. Dessutom är hon min träningskompis, jag är galet lat och hade det inte varit för hennes dragningskraft så hade jag aldrig satt min fot på gymmet. Tack vare henne är jag där 2-3 ggr i veckan. Vi delar många intressen, inte minst vårt största - INNEBANDY. Tillsammans med en man med namnet Magnus så tränar vi ett fantastiskt damlag i division 4. Angelica är helt fantastisk, hon är en sån peppande och upplyftande person och man blir alltid så glad av att bara se hennes namn!!!! DU är ett lyckopiller! Besök gärna även hennes blogg www.angiestankar.blogg.se
Har självklart fler underbara vänner, men det är dessa 2 flickor jag känner att jag var tvungen att lyfta upp idag, ni är absolut något av det bästa som hänt mig någonsin. Jag älskar er! Mina förhoppningar lyder..........

Kommentarer
Postat av: Angie

Åh jag blir alldeles rörd av ditt inlägg! Tack fina älskade du. Du, hade det inte varit för dig hade jag varken tränat så mycket eller varit innebandytränare, och hade inte heller haft en sådan fin och underbar vän!

Tack för att du finns och gör men värld bättre!

Svar: Hade inte klarat mig utan dig, är beroende! Du är fantastisk!!!!!! <3
Mysrump

2013-10-10 @ 23:02:08
URL: http://angiestankar.blogg.se
Postat av: Angie

*blushing*
You are amazing!!!

Svar: So are you! 💙
Mysrump

2013-10-11 @ 00:17:11
URL: http://angiestankar.blogg.se
Postat av: Marie

Älsklingshjärtat ❤️

Svar: Du är fantastisk gumman!
Du är bäst! <3
Mysrump

2013-10-11 @ 10:23:39
URL: http://finest.se/mariec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu