Njuter av ledighet!

Dagen har gått fort, besöket hos Marie blev inte så långvarigt då vi båda två somnade! Hehe.. 😸

Anyway, så åkte jag hemåt och pratade lite med Mattias och vi bestämde oss för att åka och hämta en nyckel av hans arbetsgivare (Han är lastbilschaufför), och samtidigt passa på att kolla på deras kaniner (arbetsgivarens fru har en kaninbutik).

Efter detta åkte vi till Ica och köpte spagetti, bacon och grädde som senare resulterade i carbonara!
Vi fick under måltiden besök av en väldigt närgången geting som jag beslutade mig för att döpa till Claes-Jörgen... Snyggt va? 🙈

Så nu sitter både jag och Mattias här mätta och glada och tjötar lite om Cesar Millan - mannen som talar med hundar. Lite skoj faktiskt! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu