En fantastisk kväll!

Igår kväll efter jobbet träffade jag min underbara vän Marie, vi myste och åt smaskig mat! (Revben & kyckling)
Vi hade väldigt trevligt!

När vi skulle gå ut på hennes tomt såg jag 2 tjejer, en liten och en på 8 år! De sprang och skrek för livet, inte konstigt det egentligen för de hade stått och skrivit dumheter med spritpenna på hennes vägg, dörr och pelare...
Vi fick tag i mammorna, varav den ena flickan själv fick stå och skrubba bort det hon skrivit. (Helt rätt enligt mig)

Efter detta agerade jag chauffis åt min far och några till och fick lite pengar för det! (Aldrig fel med pengar, hehe)
Dessa gick då till denna dagens aktiviteter!

Idag började dagen som vanligt med jobb och skratt, lika härligt som alltid trotts att jag inte kände mig helt på topp!

Efter jobbet hade jag stämt träff med min goa Angelica och hennes kille Jesper (de är förlovade), vi hade bestämt oss för att käka något och det hela resulterade i thaimat - MUMS!

Efter vår långa och mycket goda måltid var det dags att bege sig in mot Göteborg och Kungstorget där Brolle senare skulle uppträda. Vi väntade med spänning och det hela kändes perfekt!

Konserten kom igång och tog slut på något som kändes vara 10 minuter, han var så himla bra och de vilt dansande pensionärerna framför oss var fruktansvärt underhållande, haha!

Nu ligger jag i sängen och kollar på bilder och video's från kvällen och tänker på hur lyckligt lottad man är som har så fina vänner och chansen att få göra just det man känner för. Är ju faktiskt inte en självklarhet för alla trotts att det egentligen bör vara så! (Enligt mig)

Man känner att det är dags att avsluta blogginlägget när bara ena ögat orkar hålla sig öppet, så nu avslutar jag detta med några bilder från ikväll och önskar er alla en riktigt god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu