Dålig bloggare!

Jag känner mig verkligen som en helt värdelös bloggare, är ju så dålig på att skriva inlägg!
Jag glömmer för det mesta av det eller kommer på det just i dem tillfällen då jag faktiskt inte har tid!
Skall dock försöka skärpa mig angående detta nu när jag fått en så fin blogg tack vare min fina vän Angelica! <3

Har jobbat hela denna veckan, Måndag till Lördag och det har funnits fruktansvärt mycket att göra!!!! Har varit superkul!

I torsdags sov Angelica hos mig, då åt vi hallonpaj, ost och kex, drack cola zero och dippade massa morötter i dipp! Yummiiiie!

Sedan har jag umgåtts med en annan fin vän, Marie, fredag lördag & söndag! Hon är mysig den tjejen! <3

Nu sitter jag hemma hos Marie i hennes soffa och tar det lite lugnt, senare KANSKE hon skall undervisa mig lite i tårtdecor! Spännande!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu